Google

Tuesday, April 10, 2007

Nice piece in Kantipur: आन्दोलनमा विचारहीनता

Though the Kantipur Daily did not entertain any comment on the much hyped Jhan Charitraheen Cheli's Declaration, it has published a commentary by a female writer in it's op-ed. (I just noticed it a couple of hours ago today when I woke up and opened the archive of Kantipur.)

It's "
आन्दोलनमा विचारहीनता", Mamata Sharma Nepal.

In the article she disagrees with the JCCs in their modus operandi. Giving a brief account of "bad girls", she has argued how feminist movement should be carried out.

I salute this writer. If you want to read this you can click here.

Or you can read it here:

आन्दोलनमा विचारहीनता

ममता शर्मा नेपाल

फागुन १२ गते "झन् चरित्रहीन चेली"हरूको नया“ घोषणा प्रकाशित भयो । उनीहरूले ०६० फागुन २२ मा घोषणा भएको चरित्रहीन चेलीहरूको समूहबाट आफू अलग भएको बताए । चरित्रहीन चेलीहरूको चालीस बु“दे घोषणाालाई स्वीकार गर्दै १२ बु“दे आफ्ना माग अघि सारेका छन् । झन् चरित्रहीन चेलीहरूले पनि पुरानो समूहले झैं आफ्नो परिचय लुकाएका छन् ।

चरित्रहीन चेलीको चालीस बु“दे घोषणापत्रको विषयमा धेरै प्रतिक्रिया आएका थिए । त्यसले नेपालको नारीवादी क्षेत्रमा प्राज्ञिक विमर्शलाई पनि अभ्रि्रेरित गरेको थियो । तर झन् चरित्रहीन चेलीको १२ बु“दे घोषणापत्रबारे त्यति प्रतिक्रिया आएको पाइएन । तीन वर्षघि चरित्रहीन चेलीहरूले आफ्ना माग राख्दा नेपालको नारीवादी चिन्तनको क्ष्ँेत्रमा एउटैमात्र कुरा खट्किएको थियो- उनीहरूको भूमिगत विम्ब । यो विषयमा पछिसम्म पनि विवाद जारी रह्यो । उनीहरूले खुलेर आफ्नो उत्तरदायित्व कबुल गर्दै दृश्यमा आउनर्ुपर्छ भन्ने सुझाव र सदाशय चौतर्फी रूपबाट प्रकट भएको थियो । उनीहरूले ती सुझाव लिएनन् । फलस्वरूप त्यसले उनीहरूप्रति नकारात्मक दृष्टि बढायो । उनीहरूको आलोचनामा मानिसले कतिसम्म तल ओर्लिएर टिप्पणी गरे भने यो जमात आफ्नो समयको चुनौती खुलेर सामना गर्न चाह“दैन । समूह केही अल्लारे युवा महिलाको लहडमात्र हो । त्यसपछि उनीहरूले ल्याएको त्यो तरङ्ग क्रमशः शिथिल भएर गयो ।

अहिले ठीक यस्तै भएको छ । झन् चरित्रहीन चेलीहरूले अन्तर्रर्ााट्रय नारी वर्ष २००७ लाई आफ्ना मागहरू पूरा गर्नुपर्ने अन्तिम समयसीमा दिएका थिए । तर त्यो पर्व पनि आयो र गयो । उनीहरू संर्घष्ामा आएनन् र परिचय पनि खुलाएनन् । सायद उनीहरूले आफ्नो घोषणा बिर्सर्ेे उनीहरूबारे नारीवादी विमर्शमा चासो नराख्नुका पछाडि यही कारण रहेको हुनर्ुपर्छ ।

चरित्रहीन चेलीहरू नारीवादका विभिन्न धारमध्ये उग्रनारीवादी धारबाट प्रभावित भएको पाइन्छ । 'चरित्रहीन चेली' भन्ने शब्दावली अमेरिकाकी लेखक नाओमी उल्फले प्रयोग गरेको 'बैड गर्ल' को छाया अनुवादजस्तो देखिन्छ । नाओमी उल्फले आफ्नो पुस्तक "फायर विथ फायर"मा 'बैड गर्ल' शब्दको धेरै प्रयोग र व्याख्या गरेकी छन् । उल्फले झैं चरित्रहीन चेलीहरूले नेपालमा पनि लैङ्गकि भूकम्प -जेन्डर क्वेक) ल्याउने विचार गरेको देखिन्छ । अमेरिकामा सन् १९९१ मा कानुनकी प्रोफेसर अनिता हिलले यौन हिंसाविरुद्ध आवाज उठाएर एउटा भुइ“चालो नै ल्याइन् भन्ने उल्फको पुस्तकको सारांश हो । यसले विश्वलाई नै हल्लाएको थियो । त्यसबेला अमेरिका, क्यानाडा, अस्ट्रेलियाजस्ता मुलुकमा राजनीतिक क्षेत्रमा महिलाको प्रतिनिधित्व गर्न दबाबको काम गरेको थियो ।

संसारमा अहिलेसम्म जति पनि आन्दोलन भए, ती अनुहार लुकाएर वा भूमिगत रहेर भएका छैनन् । तर्सथ यस सर्न्दर्भमा चरित्रहीन चेली र झन् चरित्रहीन चेलीहरू को हुन् र किन अगाडि आउ“दैनन् - भन्ने प्रश्न उठिरहन्छ । उनीहरू महिला नै हुन् वा पुरुषले महिलावादी आन्दोलनलाई खिल्ली उडाउने हिसाबले ठट्टाको शैली रोजेका हुन् - स्पष्ट छैन । हुन त यसमा सत्यता नहुन सक्ला, तर उनीहरूले आफ्नो अनुहार लुकाएकोले यस्ता प्रश्नहरूले वैधता पाउने सम्भावना देखिएको छ ।

झन् चरित्रहीन चेलीको घोषणा र अनुत्तरदायी शैलीले नेपाली नारीवादी आन्दोलनमा निहित विचारहीनतालाई झल्काउ“छ । यो कुरा महिला आन्दोलनको अन्य फा“टमा पनि उत्तिकै सत्य देखिन्छ । यहा“ एकातिर नारीवादीहरूमा आफ्ना मागप्रति वारिस नहुने प्रवृत्ति छ भने अर्कातिर एनजीओहरूले आविष्कार गरेर आंशिक माग र शब्दावलीलाई सुगाले रटेजस्तो रटेर हि“ड्ने प्रवृत्ति हावी छ । एनजीओ सम्भ्रान्त, मध्यमवर्ग र सहरी बुद्धिजीवीहरूको कब्जामा सीमित छन् । बा“की सहरी गरिब र गाउ“मा रहेको ठूलो संख्यालाई मुक्तिको विषयमा केही पनि थाहा छैन ।

नेपाली नारीवादी आन्दोलनको इतिहास त्यति लामो छैन । यहा“ जति पनि आन्दोलनका झिल्का छन्, तिनमा पश्चिमको उदार नारीवादको बढी प्रभाव छ । उदारवादी नारीवाद पश्चिमा नारीवादी सिद्धान्तहरूको विभिन्न धारा-उपधारा मध्येको पहिलो धार हो । अठारौं शताब्दीमा ज्ञान प्रसार आन्दोलन र पु“जीवादको सुरुवातस“गस“गै त्यतिबेलाका नेता तथा सिद्धान्तकारले मान्छेको अधिकारको कुरा उठाउ“दा त्यहा“ नारीको स्थान थिएन । नारीलाई बौद्धिक र शारीरिक दुवै रूपले अक्षम मानिन्थ्यो । उनीहरूलाई भावनात्मक भूमिकाका लागिमात्र उपयुक्त मानिएको थियो । यस्तो भन्नेहरू वाल्टेयर, दिदेरो, मन्टेस्क्यु र खासगरी रूसो थिए । यिनीहरूको विचारप्रति कडा प्रहार गर्दै सन् १७९२ मा बेलायती मेरी वाल्स्टनक्राफ्टले 'विन्डीकेसन अफ दि राइट्स अफ वुमेन' -महिला अधिकारको औचित्य) भन्ने पुस्तक लेखेर नारीवादी विचारधाराको सूत्रपात गरेकी थिइन् । यसरी पश्चिमा नारीवादको इतिहासलाई पल्टाउ“दा उदारवादी नारीवाददेखि समाजवादी र मार्क्सवादी नारीवाद, उग्रनारीवाद हु“दै उत्तर-आधुनिक नारीवादसम्म आएर अडिन्छ ।

उन्ााइसौं शताब्दीको मध्यतिर मार्क्सवादी चिन्तनको उदयस“गै मार्क्सवादी नारीवादको पनि सुरुवात भएको थियो । मार्क्सवादले वर्गसंर्घष्ालाई महत्त्व दिए पनि महिला अधिकार र आन्दोलनको विषयलाई पनि ध्यानपर्ूवक हेरेको पाइन्छ । अझ खासगरी एंगेल्सले लेखेको पुस्तक "परिवार, निजी सम्पत्ति र राज्यको उत्पत्ति" ले नारीवादी विमर्शलाई उचाइमा पुर्‍याएको थियो । त्यस पुस्तकको निष्कर्षा उनले भनेका छन्, "विवाहमा पुरुषको श्रेष्ठता उसको आर्थिक श्रेष्ठताको सीधा परिणाम हो । आर्थिक श्रेष्ठता समाप्त हु“दा वैवाहिक जीवनमा पुरुषको श्रेष्ठता पनि समाप्त हुन्छ ।" त्यसैले उनले पुरानो परिवार र विवाहको कुरालाई नया“ ढंगले परिभाषित र पुनःसंरचित गर्नुपर्छ भनेका छन् ।

बीसौं शताब्दीको ६० को दशकपछि उग्रनारीवादी धाराको जन्म भएको थियो । प|mान्सिसी लेखिका सिमोन द बोउवारको पुस्तक 'द सेकेन्ड सेक्स' निकै चर्चित भयो । यो धाराको खास विशेषता हो- घरभित्र नै नारीहरूको सबै सुख छ भन्ने परम्परागत मान्यता तोड्नु, महिलाको प्रजननमा अधिकार, बच्चा जन्म्ााउने तथा बच्चा हर्ुकाउने मानिसको रूपमा नारीलाई हर्ेर्दै पुरुषले गर्ने नियन्त्रण हटाउने आदि । नारीवादको यो उग्रधाराका पक्षधरले महिलाहरू पिछडिनुको पछाडि प्रमुख कारणको रूपमा पुरुषलाई नै दोष

दिएका छन् ।

यसैगरी नारीवादको अर्को उपधारा 'तेस्रो विश्व तथा अल्पसंख्यक जातीय नारीवाद'का रूपमा पनि देखापरेको छ । यसलाई समलिंगी नारीवादको रूपमा पनि लिइएको छ । यसले तेस्रो विश्वका देशहरूमा पश्चिमा नारीवादको प्रासंगिकता र थोपरिएको उदार नारीवादको उपयोगिता कति हुन्छ भन्ने प्रश्न उठाएको छ ।

नब्बेको दशकमा नारीवादको अर्को धारा पनि देखियो, उत्तर-आधुनिक नारीवाद । यस धाराले यथार्थको व्याख्याभन्दा मनोवैज्ञानिक विश्लेषण र छलफललाई महत्त्व दिएको छ । जसले नारीवादी सिद्धान्तको व्याख्या -विश्लेषण) र नारी स्थितिमा हुने परिवर्तनको सम्भावना कमजोर बनाएको देखिन्छ, नारीवादी चिन्तकहरू भन्छन् । यो धाराका विचारक डेरिडा, फुको, लसान आदि देखिएका छन् ।

पश्चिमा नारीवादलाई हर्ेदा त्यहा“ नारी मुक्तिको विषयमा धेरै विमर्श, तर्क-वितर्क भयो र एकअर्का धाराहरूको खण्डन र टिप्पणी भयो, जसले नारीवादी आन्दोलनलाई सशक्त बनाएको देखिन्छ ।

नेपालको पर्रि्रेक्ष्यमा नारीवादी आन्दोलनको आफ्नै गति र मौलिक परिचय छ । र्सवप्रथम योगमायाले नारी व्रि्रोहको सुरुवात गरेकी हुन् । राणाकालमा छोरीले पढ्न हु“दैन भन्ने मान्यता तोड्दै विभिन्न किताब पढेर राणा हुकुमको अवज्ञा गरेकी थिइन् उनले । ००४ सालमा मङ्गलादेवी सिंह 'नेपाल महिला संघ' गठन गर्दै अघि बढिन् । ००७ सालको क्रान्तिमा थुप्रै महिलाले भाग लिएको इतिहासबाट लुकेको छैन । सहाना, साधना प्रधान आदि केही उल्लेखनीय नाम हुन् । राणाशासनको पतनपश्चात् ६३ जना महिलाले तत्कालीन प्रधानमन्त्री मोहनशमशेरको दरबारमा गएर महिला मताधिकारनिम्ति लामो बहस गरेका थिए । पञ्चायतकाल इतिहासकै निरङ्कुश समय मानिन्छ । पञ्चायती सरकारले वर्गीय संगठनको रूपमा 'नेपाल महिला संगठन' को स्थापना गर्‍यो । साथै यसै अवधिमा सन् १९७५ लाई संयुक्त राष्ट्रसंघले अन्तर्रर्ााट्रय नारी वर्षघोषणा गरेपछि महिलाका लागि विभिन्न कार्यक्रम गर्न थालिए ।

०४६ को जनआन्दोलनमा थुप्रै महिला सहभागी भए । त्यस आन्दोलनपछि नारी संगठनका विभिन्न ढोका खुलेका छन् । ०६२-६३ को जनआन्दोलनमा पनि महिला सहभागी भए । सेतु विक र तुलसी क्षत्रीले सहादत प्राप्त गरी मुक्ति आन्दोलनको इतिहासमा नाम लेखे । यति हु“दाहु“दै पनि नेपाली नारीवादी क्षेत्रमा दृष्टिहीनताको अभाव खट्किरहेको छ । कहा“सम्म पुग्ने भन्ने विषयमा अन्योल छ । यता आएर आमाको नामबाट सन्तानले नागरिकता पाउने, वैवाहिक बलात्कार अपराध मानिने, पैत्रिक सम्पत्तिमा छोरीको समान हक लगायतका सुधार भएका छन् । महिलामाथि विभेदको समूल अन्त्य हुनसकेको छैन । कार्यस्थलमा यौनहिंसा, घरमा हुने उत्पीडन यथावत छ ।

वास्तविक समस्या घरभित्रै छ । हाम्रो परिवारको संरचना पुरुष केन्द्रित छ । शक्ति भन्ने कुरा अर्थव्यवस्था र स्वामित्वमा निहित भएको हुन्छ । यी कुरा घरमूलीका रूपमा पुरुष हातमा हुन्छ ।





7 comments:

World Vision Tours said...

ye hora

Lok Bahadur Thapa said...

nice blog post...

tour in nepal said...

good man

real estate nepal said...

nice

Anonymous said...

I ADAMS KEVIN, a representative Aiico Insurance plc, we trust and respect for individual differences in day out a loan. We will provide 2% of the loan's interest rate. If you are interested in this business contact us by e-mail: (adams.credi@gmail.com) now transfer their loan documents issued properly. Do you need a loan to set up business or school if you are very welcome to Aiico Insurance plc. You can also contact us by e-mail: (adams.credi@gmail.com). We first week can request a balance transfer.

DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YOU CONTACT YOUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

Anonymous said...

Shilajit - Pure Gorkha Silajit Resin / Shilajeet Rasayana - Boost Strength Stamina Energy Of Men And Women - Asphaltum 50gm shilajit shilajit benefits shilajit uses shilajit benefits for male shilajit gold patanjali shilajit shilajit capsule shilajit price shilajit benefits for men shilajit gold capsule shilajit benefits in hindi shilajit for men patanjali shilajit capsule shilajit tablet shilajeet capsule shilajit resin pure shilajit patanjali shilajit price zandu shilajit shilajit powder dabur shilajit gold capsule best shilajit original shilajit upakarma shilajit shilajit benefits for female shilajit gold benefits shilajit gold capsule uses in hindi baidyanath shilajit shilajit benefits for women shilajeet rasayan vati shilajit for women silajit ka price dabur shilajit gold price shilajit capsule price shilajit uses in hindi shilajit in english shilajit rasayan vati shilajit reddit dabur shilajit gold benefits shilajit gold price shilajit extract patanjali shilajit capsule price ashwashila patanjali shilajit in hindi dabur shilajit gold benefits in hindi shilajit liquid shilajit medicine shilajit fulvic acid patanjali shilajit benefits shudh shilajit

Anonymous said...


Gorkha Shilajit is the best shilajit of Nepal produced by Multinational company named Gorkha which is situated in gorkha with internationally aproved lab report.
Don't go with local shilajit by seeing attractive packaging Choose Gorkha shilajit which has Internationally certified lab report.
In the bottle you will get 50 gm of pure shilajit from the himalaya in very resonable price.
Shilajit in english called Asphaltum, Black Bitumen, or Mineral Pitch. In india it is also called indian Viagra and high demand of himalayan Shilajit because of its higher benefits.
The numerous compounds found in SHILAJIT may be helpful for brain function, and may even aid Alzheimer’s therapy.
Daily supplementation of Original shilajit may contribute to overall vitality and a slower aging process in people.
Shilajit rasayan vati contains high levels of humic acid and iron, which may be helpful in treating iron deficiency anemia.

About Me

What I have written here is 100 per cent true. If you think that it's manufactured par se response, it's a sheer coincidence.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><> <><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
*

><><><><><><><><><><><>Charitrawan chela ko response